GeNG pINk

mommy zara

bila saya Berbicara!!

assalamualaikum.. =)

Friday, December 31, 2010

santapan jumaat

hari ni aku bgn dlm kul 11 pagi...lpas basuh muka dan gosok gg perut terasa lapar sgt sbb smlm xmkn nasi sbb xblh nk mkn ape2 sbb smlm angin sengugut dtg lg...sakit weiiii....smpai menangis2...nk mkn rasa xlalu..rasa nk tdo je...  opssssssssss slh topik dh ni jap2....aku nk citer entry jumaat...

smbung entry yg perut aku lapar td....aku terus g dapur duk pk2 nk buat ape..ah masak nasi la dulu...smbil2 tu potong bwg..blend lada pasni baru pk nk msk ape..


smbil tggu nasi masak aku kemas rumah basuh baju...lipat kain..mmg bz tyme jumaat..ingt cuti blh rilek tp tyme cuti la aku pling bz nk ambil tahu pasal isi rumah ni..tyme lain sume pk pasal keje...

dh idea nk masak ape pg2 ni...,masak nasi goreng je..pastu buat telor mata kerbau, goreng daging lembu, yg special goreng sardin tumis..best!!.. 

dlm masa setgah jam semua dh masak....


tgk!!!!!!!

 nasi goreng kosong yg xde lauk 1sen pown...

 telor mata kerb au...

 daging lembu goreng biasa org makan dgn roti tp aku mkn dgn nasi goreng...


ha..ni yg special ytau...kalau nk masak nasi goreng aku xmiss buat ni taw!!1 best!


cukuP LA NK DUK CEGHITA...semua dh licin dh dibaham oleh puteri2 raja rahim.... 
sedap betol dinda masak...katanyew putera raja kpd puteri raja..ahaaaaaaaaa..
makaasih kanda...ni dinda syg kanda ni...katanyew puteri raja kpd putera raja..    
~~babai~~~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...