GeNG pINk

mommy zara

bila saya Berbicara!!

assalamualaikum.. =)

Sunday, December 26, 2010

jgn IRON bju ketika MENGANTUK!

kat cni aku nk ceghita cket pasal aku dan baju aku.




 lpas ni aku dah xblh pakai dh baju ni sbb baju ni dah rosak..berlubang kat punggung .....punggung baju ok
jgn slh faham..hehe..

ok baca la ni aku nk ceghita ni...mlm tu sblom masuk tdo aku mmg dah tertido kat ruang tamu..sambil tgk majalah...kat ctu mmg dh nmpak aku mengantok ok.tp aku tetap kuatkan mata nk tgk tv la,online la..baca majalah la..mcm2..padahal mata aku mmg dah ngantok giler!!

aku lupa nk iron baju sbb esk dah jnji ngn kwn nk pakai baju kurung...baju mn ek nk pakai??...( berpikir smbil memilih baju yg tersangkut dlm lemari ) erm pakai baju pepel la..lama xpakai..pdhl baru mggu lpas pakai..suka punya psl...ntah2 org dah berkata2 kat luar sana yg aku ni asyik baju sama je..xder baju lain ke. xkisah pasal org nk kata apa jnji aku pakai basuh dan pakai balik bkn pakai xbasuh kan..

mcm biasa aku buka iron bukan kuat sgt..yg sederhana je..sdg aku syik iron baju..aku tiba2 menjerit>>>
"amak!!!baju aku.......oh no no no no..ceh tetiba ckp omputih....terlebih makan sosej la ni ;)

(termenung sekejap smbil membelek2 baju itu )..frustnye....pesal baju ni yg kena... mmg sakit ati pun ade time tu...mengantuk punye pasal...tu la org tua2 dulu pesan kalau mengantuk tido...
aku citer kat hubby pasal baju ni dia mengepek 4 bakul..bahaya katanye....kalau ngntok tido dulu sekejap pastu bgn la iton baju tu....eh2 dia ingt aku ni bila dah tido sekejap ke..ntah2 smpai ke pg..lor....xsempat nk iron baju la kalau nk tggu pagi..he


xtahu nk buat hape aku amik baju tu simpan dlm bag..aku msh syg baju tu..xkan nk buang gtu je....

pasni xnk iron baju dah...trauma...hehe...syg giler kat baju tu...nk cari yg mcm tu balik mmg susah!!...
sokalau korang nk iron baju jgn gatal2 nk iron time ngantok ok....

P:s kalau ade iron yg bagi amaran time baju nk hangus kan besh ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...