GeNG pINk

mommy zara

bila saya Berbicara!!

assalamualaikum.. =)

Sunday, December 5, 2010

ARIANI..!! i giler la kat u....

phewiitttt....entry penuh tanda tanya....sape ariani tu ....nape plak aku giler kat dia??? aku ni pompuan ke laki nk sbenarnya....hahhaha....mestila aku pompuan....tp aku giler sgt2 kat ARIANI skang ni....sampai la bln 1 ni...xper ARIANI aku giler kat kau ko yg untung ....kan kan!!!

sape yg xkenal dgn ARIANI??sebut jer tdung...mesti ARIANI la yg pling meletoppppp skang mcm model dia ..cantik siotttt...ha....dah tau dah???dah tu tu cpat2 la p kat ARIANI tuh,....borong tdung manyak2..skang tgh SALE tau..sempena cuti skolah...kalau xSALE dapat gaji sebulan sekali baru blh beli la kottt~~!!!,,.hehehe

aku suka tdung ARIANI ni coz ianya tdung sgt2 ekspresss letak je d kpala xpyh2 nk baiki ke hape ke...letak je terus melekat kat kpala...mcm magnet pun ade tdung ni....mcm mn la si pereka nya ni yerrr,....tu aku susah nk tukar tdung laen tu..mmg sgt2 senang...try la ketika SALE ni...bila dah xSALE susah plak nk try kan..pk bnyak kali gak ...kalau yg poket tebal tu xpe la kan..xpayah nk tggu sale...terus je beli ...

klu korang xcaya korang try tgk bdk ni pakai ARIANI nyer tdung..mmg sgt2 senang sesuaiii ngn wajah...semua kaler ader...sungguh ekspresss.....ARIANI best....berkualiti.,,,mudah terbentuk..kainnye sejuk dan selesa sgt2 wa ckplu....try la ....















kalau korang nk tgk ARIANI nyer model ataupun nk tgk lg koleksi ARIANI korang blh tgk blog ARIANI ni belog dia...mcm2 tdung ade..cantekkk ....
GALERI ARIANI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...