GeNG pINk

mommy zara

bila saya Berbicara!!

assalamualaikum.. =)

Friday, December 17, 2010

photoshoot suke2

entry kali ni aku nk bercerita pasal diri aku yg tgh giler gmbar....mmg pantang nmpak kamera aku terus posing xhengat dunia!!.. pg td sblom bertolak ke kota bharu aku sempat berphotoshoot bersama adik2 ipar ku ..nk tau kt mn???? hehhe...tmpat yg sgt unik dan menarik...rumah adik ipar aku la.rumah dia besor...bnyak tmpat blh posing tau.....xde tmpat lain ke ko nk posing gegurl?? ape aku kesah jnji blh bergmbar ...haha..

ok la xnk citer pnjang2 nnti boring lak..tgk gmbar yg sempat aku snap jap!!!...

 kat bawah pohon nyor (pggilan org kelantan bg pokok kelapa ) unik x unik x??



 saya bersama adik ipar saya ...aliati alias

 kat motor kapcai..eh tol ke kapcai ke hape ni...xtau posing jerkk... ;)

 rilek jap amek angin....

 muka rilek...

 candid lg!!!

 yg mn lbh tinggi??hehe

 jom g shopingg!!

 bersama adik bongsu cik hubby saya!! 


yeay itu sajer entry saya kali ni...babai..dah ngantok td kuat sgt berderak.. ( berjalan2 ) g.nite!!muahzz ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...