GeNG pINk

mommy zara

bila saya Berbicara!!

assalamualaikum.. =)

Thursday, January 6, 2011

background fb yg comel giler!!


fb korang kaler ape ek??? hhahaa ayat xmau kalah ni..jgn mrh..assalamualaikum...
? aku baru jumpa website ni smlm tau.. ntah aku tgh duk syok download citer tetiba terjumpa website ni kat iklan2 sblh tu kan..aku try arklik..tgk cantik..pastu kuar facebook selema perez...siap dgn background dia tau..mmg comel..dlm ati aku berkata " eh nk jugak ar fb ,mcm ni asyik2 background putih je...xcomel lansung kan!!!...

ok2...nk try la buat kan..klik sana kliksini..xjd jugak..susah bukan main lg nk buat benda ni..aduhh.pening gak kepala..try klik and then try klik fb or refresh masih x bertukar pun!..xpe2...sabar2..hehe

pastu kan aku try ar klik yg create ur own layout kan..nk tau x blh letak gmbar kiter sdri buat background..canggihkan mcm twitter la...

aku kan minat kaler pink so aku try yg kaler pink je la...comel tau...  dh xmain ar fb kaler pth2 oroiginal ni..hahha... berlagak kan aku bila dah pndai buat ni..huhu
ok la xnk taip pnjang2..nk tunjuk ni fb baru aku,... jgn jeles tau!!

 ni dekat pages komen tau..tgk dipenuhi hello kitty suka giler!!



yg ni kalerfull sy print screen dkt profile...kalerful kan??!!



kalau korang nk jugak fb mcm ni blh ....nnti sy wat banner harga ok.kalau yg hello kitty tu mahal ckitt sbb dia ade pink2..hehhee....  nk x?nk x??  ok blah!

3 comments:

  1. huhu..mcm mne nk masokkan profile fb jd mcm2 wallpaper 2 gegurlz???

    ReplyDelete
  2. lah...kau ciput yea gegurl...bkn nk share url website tu...grrr..=)

    ReplyDelete
  3. haha...senang jer korang pegi kat website page rage!!...korang jgn amik hello kitty yg tu aku punye..hehee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...