GeNG pINk

mommy zara

bila saya Berbicara!!

assalamualaikum.. =)

Friday, February 18, 2011

melawat kolam ikan ABAH!


assalamualaikum...

today ingt xde entry yg nk taip2 kat cni.ropa2nya ade... =)
ptg td abah ajak pegi tgk kolam dia ... xnk pegi apa plak kata abah nnti ..so terpaksa ikot jugak wlpun sebenarnya xmo pegi sbb xminat ...  ngeh3!!

ni kolam ikan abah yg dikatakan brape ekar ntah aku p0un lupa =p abaikan ekar2 or hektar2 tuh! tgk pun dah tau...luasa giler konnnn


 konon2 nya nk amik gmbar ala photog la ni...ok x ok x =p ngeh3


 yg ni pon =p



jom ke dpn...tgk abah bg makan kat ikan2 dia =p
bajet pndai bakar smpah..=p bluerkk..
tenang je rasa duk kg ni =p... =)
best gak kalo buat photoshoot kat cni kan =p    tgk ujung sana rumah xsiap .. 


2 comments:

  1. serius best ada kolam ikan sendiri

    ReplyDelete
  2. SYAHMI : best la balik kg blh tgk ikan..pastu suasana kg tenang je..hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...