GeNG pINk

mommy zara

bila saya Berbicara!!

assalamualaikum.. =)

Monday, June 13, 2011

yummy mummy shoping!!!



assalamualaikummm mummyyyyyy... =)

yummy mummyyyy.....aummmmmmmmmm..hehheeeeee

tetiba je rasa cam nk pegang baby, nk mandikan baby, nk pakaikan baby bedak johson, nk pakainkan baby legging yg ade dot2 pink. pastu pakaikan skirt pink pendek kalau baby tu pompuan la..ade gak rasa nk pakaikan baby jacket ngn kasut adidas ...mesti hensem kan...kalau pompuan mesti kiut kan...kalau nmpak2 pink2 lg excitedddd mummyyy..ngeeeeeeeee

ok asyik berangan je kan..bila la agaknya.,....xsabarrrrrrrr....

hari tu ade la aku pegi shopinggg cket brg baby sbb rasa cam xsabar je kan..rasa mcm baby dah menendang2 je dlm pewuttt ni.hihi...tp kan xde masalah kan kita prepare awl2 ...nnti xyah sibuk2 nk beli tu nk beli ni kan...ye ye ar tu gegurl...benda blom konpem kau dah kalut...............stop!!!! jgn cakap mcm tu lg...nnti i menangis kan baru u tawww...bukan senang nk pujuk i bila i menangis..sob sob,..sob....='(

ade yg kata gegurl kemaruk la hape la..xkesah ape org nk kata..jnji i excitedddd gilessssSS ..tang nk shopimmm ni la yg bestnyewwww....sure2 botak kepala laki aku time ni...hukhuk...cian kan...nk buat mcm mn ..pndai buat pndai la tanggung....ala brape sgt jeeww...i plih yg murah2 je.jnji  comell...setakat anakku tu brape la sgt..kn3....lgpun yuyunk mesti bg lesSS kan...

time ni aku xtau la nk bajet mcm mn ...tp yg terlintas kat pikiran aku..aku nk semua yg pasal baby2 ni...yg aku tgh cecitedddd gilerrrr ngn legginggggg...pewiiitttttttt...

korang tgk picture ni sure korang kata aku mmg tgh angau ..kemarukkk...betol la kata kawan aku tuh..xsalahkan dia..mmg sure2 dia nmpak aku hari2 pegi anakkku duk telek2 baju baby..ngeeeeeeee

korang tgk....yummy mummy shopimmmmmm..ngeeeeeee..ade yg jeless??? abaikan entry nihhhhh












sure2 gilerrr PINK!!!!.. so mcm mn kalau anak laki mummy??? xkan nk pakai legging pink gak???opssssssssss my boy...kiter shopinggg nnti ..hek2...


sempat lg bergambar ngn tOkey anakku..hikhikkk..comel kan tokeyyy dia....
jap2..nk bodek...

kak, xder lessS lg ek utkk baby sy..dam!!!! gegurlpurple sila baca....ngeeeeeeeeee

1 comment:

  1. muahahhaha....yunk....sebb upuji i....i bagi u 70% less....kuang!!!!cepat2 kuarkan bby u i yg excited!!!!!xsabar nak negok u gendongg babby....kih3......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...