GeNG pINk

mommy zara

bila saya Berbicara!!

assalamualaikum.. =)

Wednesday, May 25, 2011

MY DREAM PHOTOSHOOT YEAHHHHHH!!

assalamualaikum.... =)


lama nya x hupdate blog..rasa mcm skang ni aku dah xkisah pada blog pinkku ini..nk buat mcm mn skang ni bz ngn keje lg kan..nk blogwalking pun xsempat.now,aku amik kesempatan yg ade ni utk hupdate blog yg dh bersarang ni..ngeeeeeee..


entry kali ni aku nk citer pasal photoshoot..ye la kan skang dh jd demam photoshoot..pegi mn2 je sure nk snap picture ala2 model gitchu,,..xtahanya nk jugak mekap cam artis tuw..nk jugak bg bulu mata melentik cam rozita che wan ..hehe..

the best entry aku nk bahas now about mimpi @ angan2 aku tentang photoshott..dats mean "My DReam Photoshoot " yehahhhh.. (sila baca entry ni my luvly photographer hazriq hassan )=)

first,aku nk sgt shoot ala2 annasaeskey nye project tu..ala yg ala2 painting photoshooot tu la.bijok3...



2nd aku mmg nk sgt buat photoshoot mekap....ala shoot yg nmpak bulu mata palsu yg mcm2 fesyen tu..yg kaler2 ful tu pun howttt...pastu mekap tang mata tu sguh awesome ...



3rd aku nk shoot atas buaian yg ade bunga2 ala fairytale tuss.siyessss comel giler..tp aku try ar google picture mcm tu tp ssh nk ade.yg ade pic anak tan sri nazamudin tu la...


mcm ni la..gmbr pun kureng jelas...jarang sekali org shoot mcm ni,i likeee sgt2 nk duk atas buaian yg ade bunga2 mcm ni.like3 =)

pastu kan terigin gak nk shoot ngn baloon gas yg kalerpul2 tu..comel ngat..


wah romantikkk kan..tp kalau shoot mcm ni sure ramai yg jelesss..-=(


kalau diikutkanmmg bnyak lg angan2 nk shoot tu..hehe.....tp almaklum la kita ni kan bukannye model bukannya artis nk shoot2 ni..ngeh3..

and lastly tolong cari kan aku tmpat mcm ni ..nk jugak try shoot mcm ni..serammmmmmmmmmmje... blh feeling ke..hehe

=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...